ایدز

خرید کیت ایدز همراه با مستندات صحت و دقت

کیت ایدز ابزاری پزشکی آزمایشگاهی برای انجام آزمایش ایدز است. در این کیت مجموعه‌ای از وسایل برای انجام این آزمایش وجود دارد. نمونه مورد نیاز این آزمایش، خون سر انگشت، مانند آزمایش قند خون در خانه است. این کیت‌ها یکبار مصرف می‌باشند و یک کیت برای انجام آزمایش ایدز یک نفر می‌باشد. برای خرید کیت ایدز می‌توانید از قسمت فروشگاه سایت ما با پنج سال سابقه فعالیت موفق خلاقانه اقدام کنید و در خدمتتان هستیم.

مراحل خرید کیت ایدز

1- اقدام به خرید از سایت یا واتساپ، تلگرام، پیامک یا تماس

روی قسمت فروشگاه کلیک کنید. کیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. آن را به سبد خرید اضافه کنید و ادامه خرید را انجام دهید. می‌توانید در تهران و کرج دکمه پرداخت در محل و ارسال اورژانسی (تحویل کمتر از 2 ساعت) را بزنید. ارسال به همه شهرها و روستا های ایران با پست پیشتاز و تیپاکس داریم.

همچنین در تلگرام، واتساپ، پیامک یا تماس با شماره 09120042387 داشته باشید.

2- دریافت مرسوله

ارسال کیت خودارزیابی ایدز بصورت کاملا محرمانه می‌باشد و در پاکتی حبابدار پستی (سایز 175 در 250 میلیمتر ) به دستتان می‌رسد. محتویات مرسوله مشخص نیست و آدرس سایت یا چیز دیگری در رابطه با ایدز روی آن نوشته نشده است. فرستنده دکتر لاندا از مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر می‌باشد. پس از ارسال، کد رهگیری مرسوله پستی را برایتان پیامک می‌کنیم و می‌توانید بسته خود را در سایت پست ( https://tracking.post.ir )رهگیری کنید.

هنگام ثبت سفارش می‌توانید آدرس ندهید و صرفا آدرس اداره پست شهر خود را بدهید. و مرسوله خود را از اداره پست بگیرید. در تهران نیز هر آدرسی که خواستید می‌توانید هنگام سفارش ثبت کنید مثلا ورودی 3 مترو تئاتر شهر ساعت 12 ظهر فردا . با پیک موتوری اسنپ یا الوپیک خدمتتون، ارسال می‌کنیم.

3- انجام آزمایش

کار با کیت ایدز بسیار راحت است. دستوالعمل انجام آزمایش در مرسوله موجود است با این حال فیلم آموزشی انجام آن را قبل از انجام آزمایش ببنید و هر گونه سوالی هم داشتید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مقاله مرتبط:ارزیابی میزان ریسک ابتلا به ایدز ( Denver HIV Risk Score )

4- خواندن جواب کیت ایدز

پس از انجام آزمایش 15 دقیقه منتظر بمانید. خط کنترل (C) در دقیقه اول تشکیل می‌شود. عجله نکنید. پس از 15 دقیقه، اگر همان یک خط ماند نتیجه تست شما منفی است. اگر دو خط شد، مثبت است. در حالت دو خط، نگران نباشید کامل کنارتان هستیم و با شماره 0912002387 تماس بگیرید.

سوال متداول در خرید کیت ایدز (کیت خانگی آزمایش ایدز، کیت خودارزیابی ایدز ، کیت تشخیص سریع ایدز ) میزان دقت این نوع کیت‌ها می‌باشد. در ادامه کامل به این سوال با ذکر منابع علمی آن پاسخ می‌دهیم:

ایا کیت تست ایدز دقیق است ؟ ( درصد خطای کیت ایدز )

کیت های تشخیص سریع به عنوان روشی روتین در مراکز مشاوره بیماری های رفتاری (در ایران ) و تمام مراکز مشاوره ی ایدز در همه کشورهای دنیا برای غرباگری ایدز افراد جامعه استفاده می‌شود جواب آن قابل استناد می‌باشد.

سازمان بهداشت جهانی استفاده از این نوع کیت ها را به دلایل زیر توصیه میکند:

1- کیفیت بالا

2- استفاده راحت

3- این نوع آزمایش ها بر مبنای آگلوتیناسیون، دات ایمنو، ایمنوکروماتوگرافی و ایمنوفیلترشین می‌باشد.

4- پاسخ دهی سریع در 10 تا 20 دقیقه بدون نیاز به تجهزیات اضافه

5- مناسب برای آزمایشگاه‌های با تعداد نمونه آزمایش محدود

6- نگهداری در دمای محیط با تاریخ انقضا بالا

7- جوابدهی در همان روز و امکان شروع سریع درمان فرد مبتلا (1)

بر مبنای این مزیت‌ها سازمان بهداشت جهانی در گاید لاین و الگوریتم تشخیص ایدز خود کیت‌های تشخیص سریع ایدز را قرار داده است:(2)

در ایران نیز از ابتدای تاسیس مراکز مشاوره‌ی بیماری‌های رفتاری (به نام مراکز مثلثی در سابق ) از سال 1380 این نوع کیت‌ها برای تشخیص ایدز و غربالگری مراجعین استفاده می‌شود:

مقاله بررسی صحت و دقت کیت خودارزیابی ایدز (کیت تشخیص سریع ) بر روی 10819 نفر

عنوان مقاله:

High accuracy of home-based community rapid HIV testing in rural Malawi

نتایج بر طبق این مطالعه از بین 10819 نفر مورد مطالعه 813 نفر (7/5 درصد) مبتلا به اچ آی وی شناسایی شدند. دقت کیت‌های تشخیص سریع، طبق این مطالعه 99/6 درصد می‌باشد.(3)

تعدادی از کیت بیماران مثبت ما:

پاسخ به سوالات متداول خرید کیت ایدز

1- نحوه خرید کیت خانگی آزمایش ایدز (خودارزیابی ایدز ) چگونه است؟

در بالا در قسمت نحوه سفارش توضیح دادیم. در تهران تحویل اورژانسی زیر دو ساعت داریم و برای سایر شهرها با پست پیشتاز یا ارسال با تیپاکس و میتوانید از قسمت فروشگاه سایت ثبت سفارش کنید.

2- شما این کیت‌ها را از کجا تهیه می‌کنید؟

از شرکت‌های تجهیزات آزمایشگاهی معتبر

3- آیا نتایج این کیت‌ها قابل استناد است؟

بله، بالا کامل توضیح دادیم.

4- نکته خاصی را باید رعایت کنم؟

بله، حداقل 45 روز باید از آن رابطه یا اتفاق، تاتو یا دندانپزشکی مشکوک و … گذشته باشد. هرچه زمان بیشتر بگذرد بهتر است. اگر خیلی استرس دارید، طبق منابع در 30 روز دقت کیت خودارزیابی ایدز 91 درصد می‌باشد و می‌توانید انجام دهید.

5- خودم به راحتی می‌توانم انجام دهم؟

بله، همه افراد با هر سطح تحصیلی می‌توانند. دستوالعمل کیت همراه آن هست و لینک فیلم آموزشی اختصاصی آن را نیز برایتان می‌فرستیم.

6- کیت ایدز شامل چه وسایلی است؟

کیت ایدز

کیت خودارزیابی ایدز – کیت تشخیص سریع ایدز

این کیت شامل تمام وسایل لازم برای انجام آزمایش ایدز توسط خودتان دارد. این وسایل شامل:

1- کاست آزمایش

2- پد الکل برای ضدعفونی نوک انگشت

3- لانست اتوماتیک یکبار مصرف اتوماتیک

4- بافر آزمایش

5- قطره چکان

6- چسب زخم

7- لانست معمولی دستگاه قند خون

8-  دستوالعمل انجام آزمایش

تخصص ما ایدز است و برای خرید کیت ایدز همین الان می‌توانید از قسمت فروشگاه اقدام کنید،ما تا انتهای انجام آزمایش در کنارتان هستیم.

5- خرید کیت ایدز دیجی کالا

شما می‌توانید از قسمت فروشگاه ما اقدام به خرید کیت ایدز ، هپاتیت و … داشته باشید. ما در این زمینه حرفه ای ترین هستیم. در تهران تحویل اورژانسی کمتر از دو ساعت و پرداخت در محل و همچنین تحویل حضوری داریم.  ارسال به سراسر کشور نیز با پست پیشتاز و ویژه و ارسال با تیپاکس را داریم. مشاوره قبل، حین و بعد از آزمایش شما نیز توسط کارشناس علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی انجام می‌شود.

منابع:

1- In vitro diagnostics: Simple rapid tests / World Health Organization

2- Rapid HIV tests : guidelines for use in HIV testing and counselling services in resourceconstrained settings / World Health Organization

3- High accuracy of home-based community rapid HIV testing in rural Malawi/ NCBI

 

این مطلب برایتان مفید بود؟
[کل: 1 میانگین: 5]

14 نظر در “خرید کیت ایدز همراه با مستندات صحت و دقت

  1. ابو باقر گفت:

    بسیار خوب وروان وساده وقابل فهم است. خدا حفظ تانکند از هر بلایی

  2. ابو باقر گفت:

    لطفا بدل نگیرید اشباه املایی بود خدا حفظ تان کند درست است

  3. حامد گفت:

    سلام لطفا بفرمایید نمونه مثبت شده که در بالا عکس گذاشتید درچندروز مشخص شده وایا منفی بودن در 30و40و48 روزه حتما منفی هستش خیلی استرس دارم وایا آزمایش با کیت خودارزیابی در موقع استرس برجواب آزمایش منفی تاثیر داره یانه اگه جواب بدین ممنون میشم

    1. محسن جعفری گفت:

      درود و احترام
      وقتی فردی مثبت میشه ما سوالی ازشون نمیپرسیم فقط راهنمایی لازم رو بهشون میکنیم و میگیم به مرکز مشاوره بیماری های رفتاری مراجعه کنن. در مورد زمان مناسب برای کیت ایدز توصیه CDC ، اپتیمم زمان رو بعد از 45 روز میگن

  4. نیما گفت:

    سلام
    زمانی که تاریخ استفاده از کیت گذشته باشه،تا چه اندازه میشه به نتیجه ی اون استناد کرد؟

    1. محسن جعفری گفت:

      درود و احترام
      کیت تاریخ گذشته جوابش قابل استناد نیست

    2. علی گفت:

      سلام خسته نباشید
      بنده بعد دوماه ومجددا بعد ۳ماه در مراکز مشاوره رفتاری تست اچ آی وی دادم تو پنج دقیقه دکتر بهم گفت منفی هستی آیا قابل استناد هست؟

      1. محسن جعفری گفت:

        درود و احترام
        زمان مناسب 15 دقیقه هست. بهتر هست همون مرکز برید و مجدد تکرار کنید ولی کلیت نگران نباشید

  5. رضا گفت:

    سلام
    خب از کجا بدونیم تاریخش گذشته یا نه؟

    1. محسن جعفری گفت:

      درود و احترام
      تاریخ انقضاء پشت کاست کیت نوشته شده

  6. مهدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یه رابطه مشکوک سه سال قبل داشتم شاید دو ماه بیشتر یا کمتر خلاصه بعد این مدت تقریبا سه ساله رفتم با این کیت ها آزمایش دادم و فقط یک خط تشکیل شد و بعد بیست دقیقه دکتر گفتن جواب منفیه برو زندگیتو بکن البته من خودم یک ربع بیشتر ایستادم تا ۳۵ دقیقه که خیالم راحت بشه الان میخواستم بدونم بعد سه سال که از رابطه میگذره جواب قابل قبوله.

    1. محسن جعفری گفت:

      درود و احترام
      منفی به زندگیت برس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *