ایدز

مرکز مشاوره بیماری های رفتاری گرگان

مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در گرگان

در این بخش به معرفی کامل مرکز مشاوره بیماری های رفتاری گرگان می پردازیم. با کیت خودارزیابی ایدز براحتی و محرمانه آزمایش ایدز خود را انجام دهید. ارسال به سراسر کشور بصورت محرمانه و پست ویژه. سفارش از فروشگاه وبسایت یا تماس با 09120042387

 

مرکز مشاوره بیماری های رفتاری گرگان :

آدرس: گرگان- میدان شهرداری – کو چه لاله یکم – مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری

مسیریابی

تلفن: 01732230506

 

ساعات کاری:  روز‌های اداری  8 صبح تا 13:30

مقاله مرتبط:اگر HIV مثبت شوم چه اتفاقاتی برایم می‌افتد؟

خدمات ارائه شده در مراکز مشاوره

  • ارائه رایگان دارو به افراد اچ آی مثبت
  • ارائه مشاوره روانشناسی رایگان به افراد مبتلا
  • انجام رایگان تست ایدز در گرگان

رویکرد نوین برای پیشگیری از گسترش عفونت ایدز

متاسفانه انگ و تبعیض بین افراد مبتلا به اچ‌آی‌وی و بقیه افراد جامعه باعث می‌شود بسیاری از مبتلایان برای تشخیص و کنترل بیماری اقدام نکنند ، و این عامل  باعث گسترش عفونت اچ‌آی‌وی در دهه‌های اخیر بوده است.

عفونت اچ‌آی‌وی به طور کامل قابل درمان نیست ، اما تشخیص به موقع این ویروس می‌تواند بیماری را به طور کامل کنترل و مبتلایان عمر طبیعی مانند افراد سالم داشته باشند ، به همین خاطر شناسایی افراد برای جلوگیری از انتقال عفونت بسیار مهم است

تنها راه تشخیص قطعی بیماری ایدز انجام آزمایش است مرحله اول تشخیص عفونت اچ‌آی‌وی انجام آزمایش در آزمایشگاه‌ها ، انجام تست‌های خود ارزیابی توسط خود افراد در مکان‌های دل‌خواه و یا مراجعه به مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری می‌باشد.

خدمات در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در سه سطح تعریف شده است.

  • سطح اول ،کارشناسان مراکز بهداشتی با آموزش راه‌های انتقال و پیشگیری به جمعیت عمومی بالای ۱۵ سال ، درباره بیماری ایدز اطلاع رسانی می‌کنند.
  • سطح دوم ، کارشناسان در این سطح علاوه بر آموزش راه‌های انتقال و پیشگیری از ایدز، مشاوره‌های تخصصی و  محرمانه برای افراد در معرض خطر  ابتلا به بیماری ایدز را ارائه می‌دهند و  در صورت نیاز وسایل پیشگیری مانند کاندوم و سرنگ برای تزریق مواد مخدر در اختیار افراد در معرض خطر قرار می دهند.
  • سطح سوم ، کارشناسان مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در این سطح با افراد اچ‌ای‌وی مثبت در ارتباط هستند ، و تمام  آموزش‌ها ، داروهای درمانی و پیگیری درمان برای ا افراد مبتلا و خانواده در معرض خطر این افراد را برعهده دارند.

مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری سعی می کند ، ثبت محرمانه و پیگیری وضعیت سلامتی افراد مبتلا به اچ‌آی‌وی ، آموزش و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بیماری ایدز را کنترل کند.

با کیت خودارزیابی ایدز براحتی و محرمانه آزمایش ایدز خود را انجام دهید. ارسال به سراسر کشور بصورت محرمانه و پست ویژه. سفارش از فروشگاه وبسایت یا تماس09120042387

 

 

این مطلب برایتان مفید بود؟
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *